A testre szabott szolgáltatások, és a teljes értékű felhasználói élmény biztosításához süti segítségével adatokat gyűjtünk az oldal látogatóinak aktivitásáról. A használt sütikről, és az adatok védelméről Adatkezelési tájékoztatónkban tudhat meg többet. A sütik használatát a Beállítások gombra tudja beállítani. Amennyiben hozzájárul a sütik használatához, kérjük kattintson az "Elfogadom" gombra.

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Vényköteles és recept nélkül kapható gyógyszerek kiszállítása

A Gyógyszerész A Háznál szolgáltatás részeként Önnek lehetősége van megrendelni orvosa által felírt vényköteles gyógyszereit, illetve a webshopunk kínálatában található, recept nélkül kapható gyógyszereket, gyógyászati segédeszközöket és egyéb patikában kapható termékeket. Szegeden és 50 kilométeres körzetében, havonta egy alkalommal munkatársaink díjmentesen kiszállítják a termékeket, és biztosítják Önnek a szintén ingyenes, gyógyszerész tanácsadás lehetőségét. 

Hogy miért érdemes élnie ezzel?

  • Felteheti minden egészségét, gyógyszereit érintő kérdését bizalmasan, négyszemközt.
  • Munkatársunkkal átnézhetik a házpatika tartalmát, ellenőrizhetik a szavatossági időket és az azonos hatóanyagú termékeket. A lejárt gyógyszerek szabályszerű hulladékkezeléséről kollégáink gondoskodnak.
  • Havonta egy alkalommal ingyenes, így bizonyos időszakokban (pl.: influenza-szezon, a jelenlegi Covid-19-járvány, kánikula, vagy a téli csúszós utak miatti veszélyes közlekedés) különösen hasznos lehet, ha Ön nem mozdul ki otthonról.
  • Betegápolóként, szociális gondozóként nem kell hosszasan sorban állnia a patikában ápoltjai gyógyszereiért, közösen kérhetik azok kiszállítását, így értékes időt spórolva.
  • Háziorvosként, szakorvosként megbizonyosodhat arról, hogy Ön mellett még egy szakember megerősíti, tudatosítja betegében a gyógyszeres kezeléshez nélkülözhetetlen információkat, tudnivalókat.

Még egyszer a legfontosabb tudnivalók a szállításhoz kapcsolódóan:

  • Receptre, orvosi rendelvényre kapható gyógyszereket, gyógyászati segédeszközöket CSAK Szegeden, és 50 kilométeres körzetében szállítunk ki, ezek kiszállítását gyógyszerész, gyógyszertári szakasszisztens kollégáink végzik.
  • Minden más, a webshopunkban kapható termék megrendelhető, és országosan kiszállítja a szerződött logisztikai partnerünk.

Olvassa el a szolgáltatásunkhoz kapcsolódó leggyakoribb kérdéseket!

Vényköteles gyógyszert is kiszállítanak, vagy csak a recept nélkül, gyógyszertárban kapható készítményeket?

Tekintettel arra, hogy a kiszállítást erre jogosult szakember (gyógyszerész és gyógyszertári szakasszisztens) végzi, a vényköteles gyógyszereket is házhoz visszük előzetes adategyeztetést és azonosítást követően, csak a kiszállítási területeinken. A recept nélkül kapható termékeket munkatársaink, vagy a megbízott futárszolgálat szállítja ki.

Hogyan lehet megrendelni a vényköteles gyógyszereket?

Egy megrendelőlap kitöltésével kezdődik a folyamat, amelyet munkatársaink visznek el Önhöz. Miután igazolta jogosultságát, a regisztrációval egy időben felhatalmazást ad munkatársainknak a vényköteles gyógyszerei átvételére, és kiszállítására. Így biztosíthatja saját részére a szolgáltatás folyamatos, és szabályszerű igénybevételét.

Hogyan lehet megrendelni a recept nélkül kapható gyógyszereket?

              A webshopban leadott megrendeléssel, vagy a vényköteles gyógyszerei megrendelésével egy időben személyesen, telefonon, vagy írásban.

Be kell vinnem a receptemet a patikába?

Nem. A receptek többsége ma már e-recept, amelyet az arra illetékes gyógyszertári alkalmazott le tud kérdezni, a jogszabályban rögzített feltételek mellett.  A papír alapú, nem e- receptek a kollégáinkon keresztül jutnak el a gyógyszertárba, a gyógyszerei átvételekor tudja átadni nekik.

Nem tudtam elmenni orvoshoz, de rendszeresen szedek bizonyos gyógyszereket. Korábbi vásárlásaim alapján ki tudják szállítani nekem recept nélkül is?

             Nem. Minden alkalommal orvosi rendelvény szükséges.

Mivel tudom igazolni, hogy a megrendelt gyógyszer az enyém?

Gyógyszerészi kiszállítás esetén: személyazonosításra alkalmas dokumentumokkal: személyi igazolvány, vagy jogosítvány. Ennek a számát rögzítjük a gyógyszerek átvételekor.

Futárszolgálatos/csomagpontos kiszállítás esetén: személyazonosításra alkalmas dokumentumokkal, vagy az Ön által írt, tanúkkal hitelesített meghatalmazással az Ön megbízottja veheti át a csomagot. Ennek pontosabb feltételeiről a futárszolgálatnál érdeklődhet.

Elveszett a TAJ-kártyám, így is rendelhetek Önöktől vényköteles gyógyszert?

Amennyiben ismeri a számát, igen. Szükséges továbbá igazolnia személyazonosságát egyéb erre alkalmas igazolvánnyal.

Megrendelhetem más (például a szüleim) vényköteles gyógyszereit is?

Igen, segíthet szüleinek a megrendelésben. A megrendelés nem, csak a gyógyszerek átvétele történik személyesen, vagy meghatalmazás alapján, a meghatalmazott személynek.

Szociális gondozó, otthoni betegápoló vagyok, megrendelhetem én az ápoltam vényköteles gyógyszereit?

             Igen. A gyógyszerek átvétele azonban már meghatalmazáshoz kötött.

Többe kerülnek így a gyógyszerek, mint a patikában, van valamilyen kezelési költség?

             Nem, és nincs semmilyen extra költsége.

Mi történik akkor, ha valamelyik gyógyszerem hiánycikk?

Alapesetben, ha van ugyanolyan hatóanyagú, helyettesíthető gyógyszer, ami kapható ezt ajánljuk fel Önnek. Abban az esetben amikor nem áll rendelkezésre ilyen termék, egyeztetünk a kezelőorvosával és segítünk megtalálni a legoptimálisabb megoldást.

Honnan tudom, hogy ki fogja kiszállítani a gyógyszerem? Hogyan igazolják magukat a munkatársaik?

Gyógyszerészi kiszállítás esetén: minden esetben előre egyeztetett időpontban érkezünk, kérésére munkatársunk nevét is megadjuk. Névkitűző és beosztásukat jelző tábla szolgálja a beazonosíthatóságukat. Kérjük, hogy mindig legyen körültekintő, ha nem rendelt terméket, de valaki mégis azt állítja, nem a megbeszélt időpontban érkezik, és nem tudja igazolni saját magát, akkor semmiképp ne engedje be! Ha bizonytalan, hívjon bennünket a megadott telefonszámainkon, vagy szükség esetén értesítse a megfelelő hatóságot.

Ha Ön csak a webshopból rendelt terméket, és a futárszolgálatos/csomagpontos kiszállítási lehetőséget választotta, akkor abban az esetben a futárszolgálat fogja Önt értesíteni a kiszállítás várható idejéről, erre vonatkozó kérdésével a cég ügyfélszolgálatához tud fordulni.

Futárszolgálattal/csomagpontra is kérhetem a kiszállítást?

              CSAK a recept nélkül kapható gyógyszerek, gyógyászati- és orvostechnikai eszközök, étrend-kiegészítők kiszállítását. A vényköteles termékeket a törvényi előírásoknak megfelelően csak                és kizárólag gyógyszerész, vagy gyógyszertári szakasszisztens adhatja át személyesen az arra jogosultnak. Szegeden és 50 kilométeres körzetben azonban gyógyszerész kollégáink a                    vényköteles gyógyszerek mellett minden terméket ki tudnak szállítani a megrendelőnek, amit csak egy patikában meg tud vásárolni.

Kiderült, hogy érzékeny vagyok a gyógyszerem bizonyos összetevőire, mit tegyek? Adnak helyette másikat?

Nem automatikusan. Az érzékenység, egy esetleges allergiás reakció tényének megállapítása orvosi kompetencia. Minden esetben kezelőorvosa dönthet a terápia további sorsáról.

Hogyan tudok fizetni?

Gyógyszerészi kiszállítás esetén: készpénzzel, előre történő banki átutalással, vagy előre egyeztetett módon bankkártyával. Az egészségpénztári kártyával történő fizetés egyeztetés alatt van, erről érdeklődjön kollégáinknál.

Futárszolgálatos/csomagpontos szállítási mód esetén utánvéttel, bankkártyával, vagy előre utalással. A fizetési módokról a futárszolgálat által küldött tájékoztatóban kaphat bővebb információt.

Megrendeltem egy gyógyszert, de kiderült hogy mégsincs rá szükségem. Mennyivel előtte kell szólnom, hogy lemondom a rendelést?

Az Önnel előre egyeztetett várható kiszállítási időpont előtt 8 órával van még lehetősége a megrendelésen változtatni.

Futárszolgálatos/csomagpontos átvétel esetén minél hamarabb, de legalább a várható érkezés előtt 24 órával.

Mi a teendőm, ha nem azt kaptam, amit megrendeltem, vagy nem azt rendeltem, amire szükségem van?

A házhoz szállítást végző kollégáink a helyszínen rögzítik az esetleges tévedés tényét. Az esetek kivizsgálása, és mindkét fél számára megnyugtató megoldás keresése, a szolgáltató és a megrendelő közös feladata és kötelessége. Kollégáink helyszínről való távozása után nem áll módunkban gyógyszerekkel,  vagy pénzmozgással kapcsolatos reklamációt elfogadni.

Amennyiben egyéb átvételi módot választott, kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és munkatársaink készséggel segítenek megoldani a helyzetet.

Közgyógyellátásra jogosult vagyok. Igénybe vehetem a szolgáltatásaikat?  

Természetesen! Patikánk jogosult a közgyógyellátás keretein belül felírt gyógyszerek kiadására, így azokat ugyanúgy kérheti kiszállítással is. A jogosultságáról mindenképp tájékoztassa előre munkatársainkat.

Az oldal tetejére